搜尋此網誌

2014年10月9日 星期四

已被她本人否認的 袁詠儀怒罵佔中人渣!!! 內容極有理,管她是誰。民間屈了很久的反佔中道理(如,學生在現場溫到書嗎?)。值得聽。

廣傳!!

亂港中小學生以至大學生為何源源不絕,因學校及教師在港教育系統內幾十年來洗腦。佔中事件,令證據湧現。教協便不斷露底,直至連美國也否認想破壞中美關係,教協等人才轉低調。但整個教育系統受籠罩,已是不爭的事實!
--------------------------
袁詠儀怒罵佔中人渣!!!

===========
以上是2014108月外傳的YOUTUBE,袁詠儀於2014109日早上否認是她,只是聲音似。但早在104日的FB,袁曾叫佔中收手。
內容是不是袁詠儀說已不重要,反正不因內容是/不是偽人說而加分。內容對當前中小學泛政治化的現象有很透徹的剖析。


2 則留言:

  1. 明顯咁肯定...聲中人絕非[袁靚靚], 因為[靚靚]而家係43歲, 居港未滿50年。 視頻嘅聲中人雖聲線似, 但唔係[靚靚]嘅100%語氣。 雖則係咁, 但聲中人所講嘅一切...都係而家絕大部份市民嘅一致感受、心聲, 同埋燃眉需求!! 今次, [袁靚靚]無LaLa比人擺上檯嚟發洩...絕對係有''相當之值得被利用''嘅價值! [靚靚]...我地哩班正喺度等緊雞啼天光嘅無辜百姓...要齊齊感謝妳....!!(^_<)

    回覆刪除
  2. 我極之相信那位就是袁小姐,她說自己50歲,因為她根本不用說明自己幾歲。

    回覆刪除