搜尋此網誌

2013年7月28日 星期日

T恤上的,原來是廣東粗口~~唉!粗 口爛舌,又無品──卻是得獎小學教師!!

T恤上的,原來是廣東粗口~~唉!
粗口爛舌,又無品──卻是得獎小學教師!!
【註:最初以為是港台新節目,是綠色(教種花)節目的那種--因部份學校有校園花圃。經人提醒,才知是廣東粗口~~唉,這女人怎當老師?!粗口爛舌,「豪放」女一名。香港怎麼墮落到如斯田地?!!!
另,她原來不識字!!!!她本人跟警察合照的圖註「犬儒」二字既用錯了,在視頻中那句英文粗口也用錯,並發音不準確--基本上,是個水平低、無料的庸俗人。香港幼師教育入職要求低,於是就給這種人滲入去了。唉!
不是給揭出來,也不知小學教師中有這種人──看來不是特例!!教育界充滿凶險!
註:調理農務」蘭花系跟獅龍旗又相關。


19 則留言:

  1. YES ! What The Fuck 調理農務....林慧思 teacher !!!

    回覆刪除
  2. 佢無母親生出來嗎?" 調理農務" 的老師, 你辛苦了。

    回覆刪除
  3. 唉,最慘係好多無知既人支持佢

    回覆刪除
  4. 拉佢 公眾地方行為不檢 阻差辦公

    回覆刪除
  5. 身為教師,言行失德,點解教育局唔處理?點解教師協會唔處理,

    回覆刪除
  6. 我支持香港警隊!
    強烈要求立法辱警罪!
    蔡振超
    28-7-2013

    回覆刪除
  7. 真替就讀培靈小學嘅學生擔心,呢啲質素嘅老師,點可教到好學生呢

    回覆刪除
  8. 臭甕出臭草,個個學生都調理農務蘭花系8公8婆All the fuckers!

    回覆刪除
  9. 小朋友係一張白紙,佢咁嘅出位言語行為,真係會影響下一代,應該炒佢,殺一儆百。

    回覆刪除
  10. 學校的「遺憾」聲明,似將責任推到市民討論上而感到遺憾,而不是真正為出了一個如此不堪的教師而感到遺憾,可憐!
    為該校的學生感到遺憾!
    為校長的思維感到遺憾!

    回覆刪除
  11. 佢當時係扇動人群情緒,意圖做成壓力,影响警方執法的公正!
    當日向警員謾罵,係從不同地方但同一班認識的人做的,意圖扮各不相識,引起途人誤會警方執法不公,太有微妙的部處啦!教師就係咁,越有知識,做的事越可怕!

    回覆刪除
  12. 不知所誤、其心不正、點做教师?

    回覆刪除
  13. 不知所谓,仲話係得獎老師,影衰晒,都唔知邊間學校禁唔好彩請著妳呢位粗口爛舌的老師,真係替該校的學生擔心了。

    回覆刪除
  14. 垃圾教師……

    回覆刪除
  15. 假如以後香港有“港人港校”高登大學,相信佢會第一時間被高薪挖角。

    回覆刪除
  16. 請問陳日君為何今次事件不挽救教會學校, 容忍這粗暴行為在天主教學校的老師中出現?
    使建立多年的好校譽毀於一個 "蘭花系"女子?

    回覆刪除
  17. 今次真係「調理農務」!

    回覆刪除